JUTAAN TERIMA KASIH : ANDA BERHAK JADI AHLI ALUMNI AGASEAN

Jun 11, 2009 at 4:35 am | Dikirim dalam Uncategorized | 1 Komen

Assalamualauikam dan Salam Sejahtera

Saya amat berbangga dan kagum dengan komited dan komitmen individu yang mengunjungi blog alumni AGASEAN ini. Berdasarkan analisis Blog ini ramai yang berminat untuk menjadi ahli persatuan ini samada yang tinggal dikawasan Lahad Datu mahupun di seluruh negeri di Malaysia hatta ada juga yang bertanya dari luar negara. Minat seseorang hendak menjadi ahli alumni ni…..saya benar-benar menyokong penuh…..Saya berharap peranan PERSATUAN Alumni AGASEAN SMK Agaseh, Lahad Datu agar dapat bertindak proaktif dan aktif dengan pandangan orang ramai yang mahu menjadi ahli AGASEAN.

Saya amat terkilan jika usaha ini masih terkubur…..kerana sudah lama tiada usaha untuk mengaktifkan ahli mahupun program khas untuk promosi Persatuan ini. Saya melihat di kaca-kaca TV…ramai pemimpin yang menghadiri Persatuan seperti ini. Sudah tiba masanya Persatuan ini menjawab cadangan dan sokongan orang ramai yang mahu Persatuan ini aktif dan proaktif bagi meletakkan persatuan ini gemilang membangunkan Modal Insan kkhususnya dikawasan Silam.

Bersama ini saya sertakan KOMEN maklumbalas orang ramai sebagai rujukan sokongan hujah saya agar PERSATUAN ALUMNI AGASEAN perlu aktif dan proaktif kehadapan supaya SilamGemilang 1Malaysia.

 

Penganalisis SilamGemilang

1 Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] 11, 2009 at 4:35 am | In Uncategorized | No Comments | Edit this […]


Tinggalkan komen

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.